سیاوشسیاوش، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

سیاوش مامان و بابا

سیزده بدر

1392/10/4 9:36
نویسنده : مامان
248 بازدید
اشتراک گذاری

سیزده بدر امسال شروع خوبی نداشت. اما پایان خوبی داشت. نزدیک ظهر وسایلمون رو جمع کردیم و برای اینکه سیاوش بتونه با دوچرخه جدیدش بازی کنه امسال تصمیم گرفتیم به جای کنار رودخونه بریم یه پارک تر و تمیز ، پارک نبوت که یه حوض آب و فواره داره. ماهی های عیدمون رو هم بردیم و توی اون آب رها کردیم. سیاوش بدون هیچ دلیل خاصی شروع به بهانه گیری و جیغ و فریاد کرد که آقای پدر هم حسابی عصبانی شد و خواست برمون گردونه خونه . اما با هزار مکافات راضیش کردم که یه جایی تو پارک زیر اندازمون رو پهن کنیم و بشینیم. آقای پدر تصمیم گرفت بره از خونه چادر بیاره چون هوا گرم شده بود و آفتاب دقیقا بالای سرمون بود. وقتی ساکن شدیم سیاوش هم کم کم بهانه گیری رو کنار گذاشت و شروع کرد به دوچرخه سواری. کنار چادر با باباش آتیش روشن کردن و خلاصه تا بعد از ظهر کلی بهش خوش گذشت. بعد از ظهر فواره هم روشن شد و سیاوش با هیجان و اشتیاق فراوون دور حوض رکاب میزد و می چرخید. یه دوست هم پیدا کرد که با هم مسابقه دادن و یه عکس یادگاری هم گرفتن.

عکس یادگاری در پارک نبوت

سیاوش سوار بر دوچرخه اش در پارک نبوت

راستی یادم رفت که بگم دیروز با قیچی ابروی من، دو تیکه از موهاش رو در یک چشم به هم زدن قیچی کرد و بعداً موهای قیچی شده اش رو تو سطل آشغال اتاق آقای پدر دیدم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

شبنم
23 مرداد 92 8:39
سلام دوستان عزیزم این سایت تازه راه اندازی شده تا بتونید از عکس های فرزند عزیزتون با هزینه ای کم کلیپ داشته باشید هر سئوالی دارید در این بخش مطرح کنید در اولین فرصت پاسخ داده می شه http://babyclip.persianblog.ir/