سیاوشسیاوش، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

سیاوش مامان و بابا

سیاوش مریض شده

1390/10/14 17:56
نویسنده : مامان
459 بازدید
اشتراک گذاری

پنج روزه که  ٦ تا ٨ صبح هادارم می رم آموزش رانندگی. کمی راه افتادم و ترسم از رانندگی داخل شهر ریخته. قبلاً تا به یه عابر می رسیدم یا نزدیک یه ماشین می شدم هول می شدم که حالا چی کار باید بکنم اما حالا اوضاعم بهتر شده. ساعت ٤ صبح بود که سیاوش از خواب بیدار شد و حالش به هم خورد و استفراغ کرد. کمی هم تب داشت. بابا نذاشت من هم باهاشون برم دکتر. ازم خواست که برم به کارم برسم. امروز پارک دوبل رو یاد گرفتم و تسلطم بر کلاج بهتر شده. دلم پیش سیاوش بود که بابا زنگ زد و گفت سیاوش یه آمپول زده و فعلاً حالش خوبه و خوابیده اما تا دو ساعت نباید چیزی بخوره. بعد اون هم چای شیرین کمرنگ و آب سیب طبیعی و سیب زمینی و هویج پخته و از این چیزا باید بخوره اگر دوباره حالت تهوع داشت باید ببرمش دکتر. 

الان ساعت ٥ بعد از ظهره . سیاوش ٥/٠ درجه تب داشت که با پاشویه پایین آوردمش. خدا رو شکر نه استفراغ کرده و نه اسهال داره. یعنی فعلا که خبری نیست. صبح که خیلی نگرانش شدم چون این روزها وبا شایع شده و علایم اولیه اش حالت تهوع و دلپیچه است. ترسیدم نکنه بچه ام این بیماری رو گرفته باشه. دیروز تمام روز خونه بود، مهد هم نبردمش. نمی دونم دوباره این ویروس لعنتی از کجا پیداش شد ولی حدس می زنم از پول های قلکش باشه. بابا در قلک رو براش باز کرد و اونم تمام پولهاشو پخش زمین کرد و باهاشون بازی کرد. موقع شام هر کاریش کردم دست هاشو نشست. من هم دیگه فراموش کردم که بشورمشون. امیدوارم هر چه زودتر حال نی نیم خوب بشه اصلا نمی تونم مریضی و بی حالیش رو تحمل کنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)